6 Mart 2017 Pazartesi

VELİ TOPLANTI TUTANAĞI

X ÖZEL EĞİTİM UYGULAMA MERKEZİ ve İŞ UYGULAMA MERKEZİ 2014-2015 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI I.DÖNEM I.VELİ TOPLANTI TUTANAĞI


Toplantı tarihi:15.10.2015
Toplantı no: 1
Toplantı yeri: Yemekhane


1-Toplantı 2/A sınıf öğretmeni A tarafından açılarak toplantıya katılanların imzaları alındı.Öğrenci velileri ile tanışıldı.
2- Öğrencilerin gelişim durumları ve evdeki durumları hakkında velilerden bilgi alındı.
3-Öğrencilerimizin BEP’leri hakkında velilerle görüşüldü.Bep’lerde beğenmedikleri ya da eklemek istedikleri yerler olmadığı belirlendi.Hazırlanan Bep’ler doğrultusunda eğitim-öğretim faaliyetlerinin yürütülmesine karar verildi.
4-Öğrencilerin devam sorunu olmaması dolayısıyla öğrenci velilerine teşekkür edildi.
5-Öğrencilerin genel temizliği ve kılık-kıyafet temizliğinin önemi açıklandı.Velilerden temizlik hakkında daha titiz davranılması istenildi.
6-Doğru beslenmenin önemi açıklandıktan sonra sabah kahvaltsı ve beslenmeyle ilgili genel bilgiler ve sorunlar tartışıldı.
7-Velilere geldikleri için teşekkür edildi.Veli toplantıları dışında da öğrenciyle ilgili her türlü sorunda, her zaman okula gelip öğretmenler ile görüşebilecekleri hatırlatılarak toplantıya son verildi.


   C                                            D                                              B
Veli                                         Veli                                   Sınıf Öğretmeni



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder